אמנת שירות
החזון והערכים של חברת מכשירי תנועה ומכוניות (2004) בע”מ שמים דגש על אחריות עסקית, שירותיות, יצירתיות, יושרה, מקצוענות וצוותיות ומחייבים את אגף השרות של החברה למצב את שביעות רצון הלקוחות בראש סולם העדיפויות.
החזון והערכים של חברת מכשירי תנועה ומכוניות (2004) בע”מ שמים דגש על אחריות עסקית, שירותיות, יצירתיות, יושרה, מקצוענות וצוותיות ומחייבים את אגף השרות של החברה למצב את שביעות רצון הלקוחות בראש סולם העדיפויות.
סדר עדיפויות זה בא לידי ביטוי בהסמכה שקיבלה החברה לתקן 9001 ISO.
אגף השרות אמון על מתן שרות ללקוחות החברה בכל בעיה הקשורה לפן התפעולי של כלי הרכב וכן, על פתרונות טכניים ולוגיסטיים למוסכי השרות שלה.
החזון והערכים של חברת מכשירי תנועה ומכוניות (2004) בע”מ שמים דגש על אחריות עסקית, שירותיות, יצירתיות, יושרה, מקצוענות וצוותיות ומחייבים את אגף השרות של החברה למצב את שביעות רצון הלקוחות בראש סולם העדיפויות.
סדר עדיפויות זה בא לידי ביטוי בהסמכה שקיבלה החברה לתקן 9001 ISO.
אגף השרות אמון על מתן שרות ללקוחות החברה בכל בעיה הקשורה לפן התפעולי של כלי הרכב וכן, על פתרונות טכניים ולוגיסטיים למוסכי השרות שלה.
המחלקה הטכנית של אגף השרות עומדת בקשר שוטף עם היצרנים ואחראית, בין היתר, על העברת מידע טכני מהיצרנים, תפעול של כלים חדשים המגיעים לישראל, הדרכות טכניות למכונאים וכד’.
כמו כן, האגף פועל רבות לשיפור מתמיד בתודעת השרות של נציגיה ושל מוסכי השרות שלה באמצעות מגוון הדרכות בנושאי שרות.
אמצעי נוסף לשיפור איכות השרות הניתן ע”י נציגי החברה ומוסכיה מבוצע באמצעות סקרי שביעות רצון שאנו עורכים בקרב לקוחותינו לשם הבנה מעמיקה של צרכיהם.
האגף כולל מנהלי שרות אזוריים שנותנים מענה טלפוני ללקוחות בשעות הפעילות מ- 8:00 עד 17:00 בכל שאלה ו/או בעיה הקשורה ברכב או במוסך שרות מטעמה.
מוקד 24 שעות שמופעל ע”י החברה מעניק סיוע ללקוחות גם מעבר לשעות פעילות האגף.
תמיד לשרותכם,
אגף השרות
מכשירי תנועה ומכוניות (2004) בע”מ